Evde fizik tedavi hakkında detaylı bilgi ve randevu için arayın

İstanbul'un tüm bölgelerinde hizmet verebiliyoruz

09:00-00:00 arayabilirsiniz.

Halide Edip Adıvar Mah. Çiftecevizler Cad. 34382

Şişli / İstanbul

Viafiz Evde Fizik Tedavi ve Evde Medikal Masaj

Fizik tedavi görmek için hastaneye gitmeniz şart değil. Tamamı uzman ve deneyimli fizyoterapistlerimizle 2013 yılından bugüne İstanbul'un tüm bölgelerindeki hastalarımıza evde fizik tedavi hizmet veriyoruz.

Medikal masaj, rahatlatıcı etkisinin yanında ağrılı durumlarda güvenle uygulanabilen bir masaj türüdür. Sertifikalı masörlermizle evde medikal masaj hizmetimizi deneyebilirsiniz.

Güvenilir Hizmet
Deneyimli Ekip

Fizyoterapist arkadaşlarımızın sağlık personeli bilgilerini T.C. Sağlık Bakanlığı'nın internet sitesinden teyit ederek güvenle evde fizik tedavi görebilirsiniz.

Elektroterapi Cihazları Evinizde

Elektroterapi uygulamaları hastaların iyileşme süreçlerine ciddi katkılar sağlar. Hastanızın ihtiyacına uygun elektroterapi cihazlarıyla evinize geliyoruz.

Esnek Randevu
Gün ve Saatleri

Yol, ulaşım, transfer gibi olumsuzluklarla uğraşmadan; uygun randevu saatleri belirlenerek evde fizik tedavi hizmeti alabilirsiniz.

Evde Fizik Tedavi Nedir?

Fizik tedavinin evde yapılan halidir. Hastaneye gitmekte zorlanan ve hastaneye gitmek istemeyen kişiler evde fizik tedavi görmeyi tercih edebilirler. Evde fizik tedavi ile hastanede görülen fizik tedavi arasında bir fark yoktur.

Evde Fizik Tedavi Nasıl Yapılır?

Fizyoterapist arkadaşlarımız hastanızın ihtiyacına uygun tedavi ekipmanını yanında getirir. Bu TENS, EMS cihazlarından kinezyolojik bant veya kuru iğneye çeşitlilik göstebilir.

Evde Fizik Tedavi Ücreti Nedir?

Evde fizik tedavi ve evde medikal masaj hizmetinden uygun fiyatlara faydalanabilirsiniz. Bizi arayarak veya "Ücretler" sayfamıza giderek ücretler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz.

Hemen iletişime geçin

Sağlığınız için şimdi bir fizyoterapistle konuşarak bilgi alın.

Yazılarımız

Uzman fizyoterapistlerimiz tarafından hazırlanmış yazılarımız.

Sağlıklı Yaşlanma Rehberi

Sağlıklı yaşlanma gelişmiş dünya ülkelerinde çokça kullanılan bir terim. Üzerine çokça düşünülen, bilimsel çalışmalar yapı

inme fizik tedavi

İnme Nedir? Neden Olur? Belirtileri, Felç ile Farkı ve Tedavisi

İnme Nedir? İnme, beynin bir kısmına pıhtı gibi bir sebepten ötürü kan akışının kesilmesiye gerçekleşebileceği gibi; beyin da

Evde fzk tedavi görebilir raporu

Evde Fizik Tedavi Raporu Nasıl Alınır?

Evde fizik tedavi almak isteyenler evde fizik tedavi raporu nasıl alınır araştırması yapıyor. Fakat bu konuda ciddi bir karışıklık ve

COVID-19 ve Salgın Hastalık Önlemlerimiz (Ocak 2024 Güncel)

Merhaba, siz değerli hastalarımızın ve değerli sağlık çalışanlarımızın sağlıklarını koruyabilmek için, Viafiz Evde Fizik Tedav

Diz Protez Ameliyatı Sonrası Fizik Tedavi